suragungor remziye_guner ben gida zehirlenmesi yasamistim ondan sonra ishal oldum crp yukselmisti antibiyotik kullandim mi hatirlamiyorum ama kullanmadim galiba kendiliginden dusmustu
remziye_guner mervebedir mervebedir doktorlar 100 üzeri olmadığı sürece yatırmıyor bildiğim kadarıyla
pappaattyya ssuozkan bende şuan 210 crp yle yatiuorum böbrek ağrım genişleme var siz kaç gün yattiniz