tekrar merhaba ben tek yumurta ikiz gebelik geciriyorum 32. haftadayim doktorum 35 de dogum yaptiricakti fakat bebeklerimden biri 32 haftaya uysada digerinin govde gelisimi 28 de kaldi o yuzden ptesi kontrole gidip tekrar bakilacak ve ona göre dogum planlama olacak bebekler ne kadar kuvezde kalir nasil olur bilmiyorum sadece cok endiseliyim ve uzgunum bu durumu yasayan var mi boyle bi olayda hayati soz konusu oluyo mu bebegin acaba