Elwing6 benim bütün çevrem özelde doğum yaptı,hiç şikayet duymadım oyusden söylüyorum ankara dısındaki özel hastaneleri bilmem ama ankara ve bodrum özel hastanelerinde hiç kötü muamele görmedim.yasadıgınız muhakkak cok zor Allah yardım etsin.ama tüp bebek yaptırmak zorunda kalan ve bi cok hastaneyi talan etmiş biri var karsınızda.Allah herkesin kalbine göre versin.ama şunu kesinlikle kabul ediyorum özel hastaneler çokkk pahalı.bn istemezmiyim bedava doğum yapayım.bedava tedavi göreyim.ama şartlar ortada devlette.Allah güç kuvvet versin valla herkese.