doimom Kızlar ben bebeğimin alışverişini tamamladım. Kıyafet olarak; 2 takım 10’lu - 4 takım 5’li hastane çıkışı aldım yenidoğan olucağı için evde de giydiririm diye. 20 adetten fazla çıtçıtlı body zıbın ay ay aldım. 6 takım alt üst takım aldım 1-3 ay Elbise aldım giydiririm diye cicili bicili 10 adet felan sadece altlık aldım 3 takım pijama takımı diyebiliriz Çorapları yeleği Birde 7 tane ayaklı bütün tulum aldım Bunlar ilk doğduğunda yeterli olur mu giydirceğim
Kubra12355 doimom çok fazla şey var ıvır zıvır ilk cocuksa ozellikle bende valla yeni yeni bitirdim küçük seyelri doğuma 4 gün varana internet var hemen ihtiyaç olunca geliyo 2 günde dedim artık durdum yeter ahahha😂 ki çok abartmadim yani 🤣
doimom Martta doğum yapıcam haziranda 3 aylık olucak zaten sonrasında yazlık alışverişi yaparım diye düşündüm, bunlar yeterli olurmu ? Sizin şunuda ekle al dediğiniz şeyler varmı ilk gebeliğim tecrübem yok🫠
ozlemyilmaz60 Çok fazla almışsın canım yenidoğan kıyafetlerinin çoğu 40 çıktıktan sonra olmuyor 2 kızım var şuan da oğluma hamileyim kızlarım da çok kilolu doğmadı ama 1-3 ay yazısına aldanma olmuyor kıyafetler bende ilk kızımda fazla alayım belki dışarı çıkamam alamam diyordum ama doğumdan 20 gün sonra sonra çıktım iyiydim doğduktan sonra almak daha mantıklı oluyor