munininannesi 37 haftalık hamileyim sabah suyum geldi sancım yok 1cm açılma var bebek kanala yerleşmemiş o yüzden zorunlu sezeryan olacağım dualarınızı bekliyorum.
Zhde munininannesi kolaylıkla kucağına alırsın inşallah canım Allah yardımcın olsun hepimizin inşallah hızlı süreç kolaylıkla doğumumuz olsun
dillk Allah’ım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah hemencecik kendinizi toparlarsınız