Yatakta uzanırken bi anda o kadar kötü bir sancı girdi ki, adet sancısı gibi değil aşırı şiddetli kasık ağrısı gibi.
Ölüyorum zannettim hayatımda böyle bişey görmedim bu normal doğum yapanların eli ayağı öpülmeli gerçekten. Neyse ondan sonra 27 dakika sonra bidaha ağrı girdi ama bacaklarıma vurdu onun ağrısı kasıklarımdan doğru. Bebeğin hareketlerinde azalma var ve minik kıpırtılar sağ aşağı kasığımda hissediyorum. Ve karnım çok sert bence. 33+1 deyim. Ne yapmalıyım normal mi yoksa sancı mı başladı. 2 kere 27 dk bir geldi yani, hareketsiz, sert karnım.