alpkerem26 12+5 de perinatoloji doktoru kıza benziyor kemik yapısı kız dedi 16+2 gebe izleme gittim tekrar muayene ye doktora dedim perinatoloji doktoru kız dedi bakar mısınız dedim ben erkek diyorum dedi ama kordon da olabilir cihazlarımız kötü 20-24 de detaylı ultrason da kesin öğrenirsin dedi dün 17+6 da gittim doktor karnıma bir dakika tuttu tutmadı sordum nedir cinsiyet diye kendini göstermiyor dedi kaldı öyle kafam çok karıştı çok merak etmeye başladım artık iki oğlum var kız çok istiyorum herkes bu resime kız dedi 10 dan 3 u erkek dedi bnde umutluyum ama bilmiyorum doktorlar neden söylemiyor artık bu hafta net belli olması lazim iki oğlumu 12 haftalık Ken öğrendim değişmedi birdaha