enfla sertleşse dert yumuşarsa dert kızlar 29. haftanın içindeyim iki gün önce kırmızı lekelenmem oldu prog Estána başladım Bir daha lekelenmem olmadı kan uyuşmazlığı iğnesi oldum Bebek’te hareketli ama karnım sanki aşağıya indi ve yumuşadı ara ara böyle şeyler olabilir mi doktora gitmeli miyim sizce
2cocuk2kopek enfla canim direk doktora git lutfen goz ardi etme . Benimde oyleydi dogumum baslamis . Agri esigim yuksek oldugundan dogum sancisini hissetmemisim. Suan ilaclarla bekletmeye calisiyorlar dogumu.
2cocuk2kopek enfla maalesef kuzum nolur nolmaz sen yine git hani belki benimki gibi degildir ama onemli bisey olabilir
enfla 2cocuk2kopek pzrtesı doktrdaydm ama bısey demedı ıkı hafta sonra gel dedı lekelenmem oldu dıe ama karnm suan yumusak bıldıgın yıne gıtsem esımde herseye takıosun dıo onsuzda gıdemem hastaneye ama merakta edıorm cok
2cocuk2kopek enfla 29 +2 yim canim benimde agrim sizim yoktu nstye bi aldilar dogum sancilarim en yuksek seviyede cikti. Ben hic birsey hissetmiyordum ama. Nstye baglarlar buyuk ihtimalle insallah sende yoktur boyle bisey
2cocuk2kopek enfla ben sadece toplanip duzelmiyo diye giitmistim canim dusun yani ihmal etmeye gelmez nolur nolmaz