Arkadaşlar dün yumurta toplamam oldu dünden bugüne ağrım devam ediyor doktor normal dedi bugün embriyolog beni aradı toplanan yumurtaların hepsi olgun bu rakam azalabilirde şuana kadar döllenen olmadı cuma günü tekrar size bilgi vereceğiz dedi neden döllenme olmamıştır ki bu kötü birşey mi