sineklibakkal Kızlar dün kürtaj oldum. Doktor sebep olarak genetik faktörler ya da kan pıhtılaşması olabilir dedi. Ama ben daha önce doğum yaptım kan pıhtılaşması sorunum yoktu. Bu sonradan ortaya çıkabilen bir durum mudur ? Araştırdım ama bulamadım
zenan1111 sineklibakkal Merhaba canım Allah sabır versin😔 Ben daha önce sağlıklı doğum yaptım ve sonraki gebelikler hep kayıplar sonuçlandı meğer kan pıhtılaşması varmış. Sonradan da çıkabiliyor bu
endlesslove1 Benim ilk doğumumda bir şey yoktu 2. Ve 3. Gebeliklerimin kalbi durdu araştırdık ki bende pıhtılaşma varmış ve kalıtsal pıhtılaşma çıktı ilkte denk gelmeyebiliyormuş şuan kan sulandırıcı kullanıyorum
endlesslove1 sineklibakkal tıbbi genetiğe gittik kayıplarımı söyledim eşimden ve benden kan aldılar biraz uzun sürüyor çıkması sonuçlar çıkınca hematolojiye gittim onlar da test yaptı sonra romatolojiye de gittim onlar da baktı testler yaptı sonuç sadece pıhtılaşma çıktı