Nuris_3461 Merhaba! Arkadaşlar Bebek odası arasında kararsız kaldım çilek ten ve Bellona dan baktım uygun fiyatlı olan hangisi daha kullanışlıdır araların da çok Fiat farkı Yok siz ne düşünüyorsunuz marka olarak
ozgeya Nuris_3461 biz Çilek mobilya aldık kullanıyoruz çok da memnunum.Kalitesi bellonadan çok daha iyi.alacağımız zaman bütün markalara bakmıştık çünkü.
ozgeya Nuris_3461 natura baby modelini kullanıyoruz bebeğimiz erkek olduğu için.Eğer kızım olsydı romantic baby ya da selenaya bakardım ben de