bebee1 @iremykn dün yaptıgım testler kontrol cizgisiyle hemen hemen aynı gibi ben de anlamadım kasık ve gögüs agrısı da gidip geliyor yapmaya devam edecem bakalımmmm
Bir1kelebek bebee1 evet yinede devam et çünkü daha koyu çıkması da gerekiyordu ama testlere bakınca dğn pik duruyor
bebee1 @Bir1kelebek kız her gün degerlendirdik şansa dün kocam uyudu hahdhf neyse önceki gün yapmıştk bugun de yaparız nasipte varsa inşş olurr😍😍😍😂
Fizikcifizik Ben size soyle soyleyim bu kadar takip iyi olmuyor. Ne zaman tevekkül edip nasip deyip salarsaniz o zaman iyi oluyor. Ben reglime 3 gun kala tek ilişki ile hamile kaldim. Cunku ne takip yaparım ne bisi Rabbim nasio ederse olur der bırakırım.