yasmin525 Kızlar Geçen aylarda aynı hastanede beta baktırdığımda 2.0 çıkıyordu bugün gittim 0.1 çıktı ve 4 gün adetim geçikti baş dönmesi kaşık ağrısı göğüs uclarında kabarcıklar var sizce ne demek Beta 0.1
Gulumsaw yasmin525 benimde aynı şekilde 0.1 çıktı. Ama günüm geçiyor şuan onda günüm gecmiyordu 1 gün vardı şimdi 1 gün geçiyor 2 gün oldu bir hafta daha bekleyeceğim olmazsam kan veririm
yasmin525 beni var ihtimaline düşüren baş dönmeleri kaşık ağrısı ve geçikmem bugün 4 gün geçikti eskiden 2.0 çıkan hcg bugün niye 0.1 çıktı 0.100 diyenlerde 0.1 ile aynıymış