mother2 Merhaba ben geçenlerde de test atmıştım pozitif çıkmıştı ama kan sonucum 0.50 çıktı şimdi ben yine yaptım test bu sefer de yenisi ile avoks test onda da silik çıkıyor ne yapmam lazım ve neden böyle çıkıyor
rabiatr mother2 üzmek istemem ama kuruma çizgisi gibi silik olsa pembe oluyo çizgi bu gri gibi ama bence yarın ilk idrarla yapın tekrar 😊