Ben de seninle aynı durumdayım canım 😊Anadolu yakasında oturuyorum normalde ama hem aileme yakın, doğum sonrası orada kalmayı düşünüyorum hem de fiyatı uygun diye orayı tercih ettim. 36+4 haftalığız Zeynep Kamil takipliyim ama 2 haftadır oraya gidiyorum artık ve çok da memnunum bir tahlil istendiğinde sağlık ocağı veya devlette yaptırıyorum sadece nst artık her gittiğimde isteniyor onun ücreti de ekstra 550 TL. Ben Nihan Hocaya gidiyorum çok ilgili ve tatlı bir doktor öneririm. Geçen ay arkadaşım damla yasemin hanım da doğum yaptı onu da çok övüyorlar ama ücreti biraz fazla onun. Ancak doğum akşam oldu diyelim nöbetçi doktor kimse o giriyor zaten ödemesi de ona göre oluyormuş biraz şans işi yani ama rutin kontroller için Nihan Hoca’yı öneririm🌸