busu1 çok teşekkür ederim moral oldu gerçekten evet ilk aşılama işlemimdi ama femara kullandım ben letu yu önceden kullanmıştım ama o bende kist yaptı ve kullandığım 3-4 ayı o zamanki doktorum takip etmedi hiç, doktorumu değiştirdim sağ olsun şimdiki doktorum çok ilgilendi onunla femara ya başladım. Sonra ovitrelle aldım reçete yazdı doktor. Takibe gittiğim gün iğneyi oldum bir sonraki gün de aşılama oldu. İnşallah tutar ama olumsuz olursa evet mutlaka devam edicez. Tıbben özellikle eşimin tahlilleri ve aşılama için yıkama yapıldıktan sonraki sonucu çok iyiydi ama işte her şeyin başı nasip. On gün geçti üzerinden ilk defa bugün biraz yavaş yavaş ev süpürdüm, sildim her hareketime dikkat ederek tabi çok şükür bi ağrım bi sızım da olmadı. 4 yıldır bekliyorum inşallah Rabbim yüzümüze baksın ❤️