k86 cnsım ben ilk çocuğumda doğuma yakın mobilyasını aldım doğum öncesi geldi kurulumu temizliği düzeni derken , Bizim için oda çok şarttı cnkü eşyaları vs düzensiz olsn istemedim yatağını şifonyerşni ve 4 kapaklı dolabını aldım . Dolabı büyük tercih ettim 2. Yi düşündüğümüz için birlikte kullanırlar diye şimdi oğlum 3 yaşında 2 yaşından itibaren odasında yatıyor :)
Ama Benm kız kardeşimde şöyle yaptı oda yapmadı çocuğu 3,5 yaşına gelince oda yaptı mesela çocuk için çok değerli önemli bişeymiş gibimoşdj odasını çok seviyo sürekli bahsediyor oda aldık bana odam çok güzel vs bilmiyorm ki hangisi daha mantıklı 😂