k86 20 haftalıkken falan aldım çünkü sene sonuna denk gelmişti indirimler vardı. ama kurulumu ve süslemeleri yerleştirmeyi vs 34. haftada yaptım. ben evde gündüz uykularını vs yatağında yaptırıyorum, orada oyunlar oynuyoruz bebeğim şu an 9 aylık. 2 yaşına doğru da odasını ayırmayı düşünüyorum. tabii umarım yani 😄