Merhaba, 29 haftalık hamileyim. geçen hafta çarşamba suyum geldi bir hafta hastanede yattım. Ama suyum geldiği halde bebeğin suyu hala üst sınırda. Cuma günü akciğer geliştirici yapıldı. Dün hastaneden çıktım evde takip edilicem. Bu durumda su gelişi tamamen durursa da bebeği 34. Haftada alırlar mı? Bunu yaşayan var mı? Max kaça kadar bekletilir?