
Kızlar üstteki testi sabah 8 buçukta yaptım geri uyudum 11 buçukta baktığımda silik çizgi vardı çok yüksek ihtimalle kuruma çizgisidir de,
Alttekini de şimdi yaptım çizgi yok gibi kuruma çizgisidir o zaman dimi iki testte Laboquick
Bu arada adetimin 18. Gün gecikmesinde vajinal USG oldum spekulumla rahime bakıldı kandan beta bakıldı geç döllenme vs olsa çıkardı dimi bugün 23. Gün halâ olmadım adet söktürücü kullanıyorum