gndm Geç döllenme ile öğrendim.6 Ocakta 29, 8 ocakta 60, 13 Ocak 169 (sağlık ocağında yaptırdım bunu) sizce çok yavaş yükselmiyor mu.
Esma006 gndm ağrın lekelenme varmı biraz az artmış ama bu gayet normal devam et iki güne bir kan vermeye özen göster canım ama yeni daha sağlıkla gelsin ❤️
sanalkoala gndm bana da az gibi geldim canım 2 kere kimyasal gebelik yaşadım onda da böyle çok yavaş ve düzensizdi benim ki inşallah senin ki öyle değildir Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin
gndm sanalkoala amin hepimize öyle, doktora sordum normal dedi illa 2 kat artmasına gerek yok 1.5 ile 2 kat arası yeterli oluyo dedi