Seyma_oztn 8 hafta 3 günlük hamileyim gece hafif bir lekelenme gördüm birazda bel ağrım vardı bu leke normal mi ben biraz endişelendim de 😢
merylii_ Seyma_oztn ağrın ve lekelenmen devam ediyor mu ediyorsa bence hemen doktora git ne olur ne olmaz
balbocegii Seyma_oztn bende ilk zamanlarda lekelenme ve ağrı yaşadım doktorum ilaç vermişti kullandım en azından gidip baktırın çünkü ilk zamanlarda yerleşme kanamasıda olabiliyor
Kurabiyeannesi Canım ister kahve olsun ister pembe veya kırmızı mutlaka doktora görünmen gereken bi durum Her gebeliğimde başıma geliyor 3 ay böyle devam ediyor ama benim lekelerim kahverengi akıntılı Progestan kullanıyorum
hard mutlaka yarın kadın doğum doktorunuza gidin belki kese dışında kanama alanı oluşmuştur progestan verebilir size ihmal etmeyin yatın mutlaka gidin