İki gün önce hiç agrım sızım yokken akşamüstü tuvalete gitmemle başlayan şiddetli kanamam dakikalarda biryerim kesilmişcesine yerleri kan revam yapacak kadar bir kanamadan bahsediyorum doktorlar bile düşük beklerken bebegim bizi bırakmadı çok şükür. Bunu yazıyorum çünkğ ben çok stresli biriyim bunun tek sebebi stres. Siz siz olun asla stres yapmayın kendinize herşeyi dert etmeyin birşey olmaz dedim ama o kanamam gözümün önündns gitmiyor. Ve tekrar şunu anladım rabbim nasip ettiyse bu kadar kanamada bile bebege birşey olmuyor rabbim müsade etmese kanamasız bile herşey oluyor..