adl_12 Robot süpürge alcam ama kararsızım çevremde ki çoğu kişi “Robotoks Q7 pro” kullanıyor ve memmun.. Sizler ne düşünüyorsunuz
cinderella adl_12 bende daha 2 gün önce dreama Ultra L40 aldım şarjda şuan bakalım herkes çok önerdi çalışanlar fln en güzeli bu diye tanıttı bende araştırmıştım baya güzeldi
sara29 adl_12 bendeki Roborock Q Revo S.. o kadar model var ki ben anlamıyorum fazla ama bendekini anlatayım. 2 hafta önce Teknosadan kampanyalı aldık hâlâ öyle mi bilmiyorum. Şuan çalışıyor hatta, kirli su temiz su haznesi var. Her seferinde boşaltıyorum ama unutsamda sıkıntı olmuyor. 4+1 evi 128 dakikada silip süpürüyor. İlk başta uzun geldi bana ama o çalışırken ben kendi işime bakıyorum bir bakıyorum bitmiş.
Alya05 adl_12 Roborock s8 pro plus kullanıyorum memnunum Daha öncede S8 sonik kullandım ondan da memnundum
saripapatya41 Roborock qrevo l oneririm, arasitirin, hem islak silme hem de supurme yapiyor, haliya belli engellere cok takilma olmuyor, guzel supurup siliyor, kendi temizligini kendi yapiyor
Es07 Roborock Q8 max kullanıyorum çok memnunum 1 yıldır aktif Hergün çalışıyor 10 üzerinden 9 puan veriririm puan 🤗
biryolculuk Es07 garantisi var mıydı ? Ve fiyatı ne kadar şuan acaba , hiç bozulma falan meydana geldi mi
momyy280_ adl_12 ben de bir arkadaşımın tavsiyesiyle Katya z aldım çok memnunum fiyatı da şu aralar 28.000 civarıydı ona da bir bakın isterseniz
Belloca Roborock s8 sonic moping aldım iki sene oldu elim ayağım çevremde benden sonra 3 kişi daha aldı alanların çevresinden bile alan oldu❤️
nuriyegcl Roborock S8 pro kullanıyorum çok memnunum çekim gücü çok iyi her gün süpürüyorum her gün doluyor haznesi 👌🏻
merylii_ adl_12 Dreame L40 Ultra kullanıyorum elim ayağım oldu çok memnunum. Geçen sonbahar almıştım. Bundan önce de Roborock s6maxV kullanıyordum o sanırım üretilmiyor artık ama ondan da memnundum