Tam bir yıl önce dış gebelik geçirdim, ilaç ve serumlarla düşük yapıldı, yıpratıcı bir süreçti. Çok şükür dün test yaptım ve pozitif. Doktorumdan memnun olmama rağmen o günleri hatırlamamak için ona gitmek istemiyorum.
Sorum şu, doktora haftasonu gitmeyi düşünüyorum tekrar o beta hcg takibine girmek beni çok korkutuyor. Sizce biraz daha mı geç gitsem direk keseyi görebilmek için. Yoksa vakit kaybetme mi dersiniz. Bir sene önce dış gebelik geçirmiş olmam bi olumsuzluğa neden olmaz dimi, doktora geç gitmiyim mi sizce, takviye vs verme ihtimali olur mu