Ben 10 gün önce doğum yaptım, süt gelsin diye bir sürü şey yedirip içirdiler haliyle ilk günler mahvoldum lansinoh tekli eller serbest almıştım bebek birini emerken diğerini sağıyordum iyiki almışım, bunun dışında göğüs kalkanı ve silikon göğüs ucu ben alırken herkes gerek yok ne işine yarayacak dedi ama bunlarsız ne yapardım bilmiyorum göğüs ucu olmasına rağmen bebek istemediği anlarda silikon göğüs ucunu taktım hastanede bile kullandım, bebek iyice emdiği zaman çıkartıp normal devam ediyorum, göğüs kalkanı da elim ayağım oldu diyebilirim 7/24 takılı gelen süt içine birikiyo ucu da kesinlikle acımıyo ben çok rahat ettim, göğüs pedi de almıştım ama daha açmadım bile, ben kuplu atlet kullanıyorum o yüzden göğüs kalkanı sabit şekilde kalıyor göğüste