pembeayakkabilikiz Kızlar grip salgınına bende tutuldum kulaklarım ve bogazım iltihaplanmış sağlık ocağındaki doktorum augmentin verdi kullanmazsan daha ileriye gıder dıye kullananlar var mı hamılelıkte ?
ecemk94 pembeayakkabilikiz ben kullandım acil doktoru vermişti. Ama kendi doğum doktorumdan onay aldıktan sonra kullandım. Onay vermeseydi kullanmazdım ben. Garanti olsun diye doktorunuza sorun bence 😊
Deletedmom_7156 pembeayakkabilikiz bende kullandım 2 ayrı paket ayrı zamanlarda kullandım bi sorun olmadı hamileler için uygun olanı oymuş hatta emzirirken filanda kullanmıştın bi sorun olmamıştı
ozgeBudak006 pembeayakkabilikiz Evet ben şuan kullanıyorum 11 haftalık gebeyım kendı doktorum yazdı diş için yazdı tabi bana Augmentin 1000 lik.
cokkasmabeabi pembeayakkabilikiz augmentin gebelikte güvenli ilaçlardan biridir. Kullanabilirsiniz. Vücudunuzdaki enfeksiyonun artışı bebeğinizi de etkiler.
pembeayakkabilikiz Deletedmom_7156 ıdrar yoku enfeksıyonunda da bir kere kullanmıştım aslında ama grıp ıcın kullanmadan geçer mi dıye düşündüm doktor geçmez daha da ilerler deyınce aldım kullancam teşekkür ederım
eozdemrs Bende kullniyorum augmentin 1000 mg 16 gundur gribim crp 4.19 cikti dokfor verdi asla burnum acikmiyor befes alamiyorum sinusler dolu 3 gun iyilesiyorum 4 gun tekrar bana yapisiyor hastalik
pembeayakkabilikiz eozdemrs kullandım bende ondan sonra 4 gün falan bıraktım sonra hastalık geçti ama öksürük gecmedı daha yenı yenı gecıyor
buketdeniz19 pembeayakkabilikiz bana da kendi doktorum verdi boğazım şişmişti fakat kullanmadım korktum bilmiyorum zaten 2,3 güne geçti
pembeayakkabilikiz buketdeniz19 ben kullandım hastalık gectı ama bende de öksürük gecmedı uzun bir süre