Benim de bebeğimin kalbinde parlaklık vardı 21 haftalıkken teşhis konuldu yani tesisten kastım aklıma kötü bir şey gelmesin parlaklık var denildi yani benim de iki yerdeydi ama doktor tek başına bir şey ifade etmiyor dedi mesela ense kalınlığı yoktu bağırsaklarında da yoktu parlaklık ama ben bebegimi 39 haftalıkken kaybettim Parlaklık için değildi ama tansiyon içindi