Hempol Selam sat 21 Aralık bat 18-19 Ocak 10 ocak yerleşme kanaması geldi ve direk belirtiler başladı dün akşam test yaptığım da daha belliydi test Bu da bu sabahki test daha belli olur diye düşünüyordum Bu şekilde çıktı bakıp yorumlar mısınız 🤗
Hempol Lapsodi herkeste olacak diye bir şey yok bazen bebek tutunmaya çalışırken ordaki damarlara hasar veriyormuş ondan dolayı oluyormuş
duygunisa Hempol daha çok yeni hayırlı olsun canım inşAllah değerlerin iki güne bir takip et artış nasip diye darısı başımıza ☺️
Hempol etkafa 😅😅 varda tedirgin oldum niyeyse inşallah güzel artarda 😅 hadi bakalımm sonunda Awox beni de güldürdü 😂😂