nkkl dhaa önceki hamileliğimde hem özel hem devlet takipli idim devlette ikili temiz çıkmasına rağmen 4lu de yaptırdı bana doktor bende bilmiyordum sizin gibi yaptirdim yukssk risk down sendromu geldi amniyosentez yaptır dediler istemedim farklı iki doktora göründüm genetik olarak burnunuz biraz minik bebek de de öyle olmuştu bı risk görmediler ayrintili ultrasonda da bı sıkıntı çıkmadı sonra araştırdım benimle aynı durumda olan bı sürü anne vardı ve doğumda hicbi sıkıntı yoktu bu testler tarama testi tanı değil zaten 4 mu çoğunlukta yanlış gelen bı test kendimi buna inandirsamda doğumda bile aklım da hep ya ihtimal de olsa varsa dedim çok şükür çocuğun 4 yaşında şimdi ikinciye hamileyim Rabbim öyle verseydi de kabulümdu ne olursa olsun kendinize şu an yaşadığınız en özel anları düşünerek zehir etmeyin keyfini çıkarın Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin