Benimde daha önceden 3 tetanozum olduğu için hemşirem tek doz vurdu boğmaca karışık dedi. 23+5 de vurulmuştum. 3 gün olacak daha bu gün kol ağrılarım hafifledi. Boğmacanın sebebi kimi anneler bebeğine boğmaca vurdurmuyormuş. Bu yüzden sağlık bakanlığı gebeyken vurulmasını istemiş ve birleştirmiş.