Cmre35 Kızlar 30 haftalık hamileyim ve sütüm çok akıyor bnde boşa girmesini istemiyorum sağsam doğumdan snra zararı olur mu
Feride959595 Bende sut gelmiyor .sikarsan bir azcik geliyor?yani benim sutum olmayacakmi acaba?sütümün olmamasindan coook korkuyorum.bu arada 35 haftamdayim
Mom89 Feride959595 onu blemezsinn o doğumdan sonra belli oluyor sıkmayın gelen sut bebeginiz doğduğunda cok yararli olcak
Mehtapsato Feride959595 korkma kuzum olur sutun sikinti olmaz benim hic bi dogumumdan once gosum bile buyumuyo dogumdan sonra buyuyo sut oluyo dogum olmasini yetiyo
Cmre35 dddy işte başta bilemedim soktım bi kere açıldı göğüs ucum o gün bugün dür akıyo böyle dokunmuyrm artık ama akıyo
dml33 Cmre35 hamileyken sagilmaz dogumu tetikler dogumdan sonra fazla sutun oldugunda sagip koyabilirsn buzluga 3 ay duruyoms