sumosss98 Canım ben iki defa boş gebelik oldu ilkin de 8 haftalık olması lazımken 6 haftalık görünüyor beta 6 binden 4 bine düşmüştü kese de büyümedi boş gebelik oldu kürtaj oldum bir sene sonra tekrar hamilelik oldu beta herşey çok güzel oldu yolk saç bile göründü ama 10 haftalık oldu ama bebek görülmedi maalesef kürtaj oldum siz yinede bekleyin tâbi ben iki 3 doktora gittim özelde falan hiçbiri görülmedi emin olduktan sonra kürtaj oldum size de çok geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın kimseye