scgn_36
Bence kesinlikle enfeksiyon kaynaklı olabilir çünkü bende öyle oldum enfeksiyon en geç 1 hafta içinde geçer eğer kusmalarinda.azalir biterse anlaki ondan ,normalde prilam kullandım bir süre böyle 3 4 hafta artık dayanamıyordum onu iciyim dedim enfeksiyon olunca mide bulantısı dan onu bile çıkarmıştım 🤣