nilican İyigunler kizlar benim ilk gebeliğim 6 hafta kahve lekelenmesi var bı sıkıntı olurmu düşük tehlikesi HC bı bilgim yok gebelikle alakali
deletedmom43191 nilican hayir malesef normal degil doktor kontrolünde gerekir hemen lekelenme sebebini bulmalısın
Ceylnnn nilican benimde ilk haftalarda olmuştu yerleşme kanaması olabilir ama ihmal etme aktif kanama alanı da olabilir doktor progestan başlar büyük ihtimalle
sarakaan nilican normalde olabilir benim 21. haftaya kadar kanamam lekelenme şeklinde oldu bebeğim sağlıkla doğdu çok şükür iyi bir doktor bulmanı tavsiye ediyorum ilk gittiğim doktor çok olumsuz konuşmuştu
lavins normal değil. benim her kahverengi kanamam olduğunda düşüğüm oldu. yerleşme kanaması diye bir bir şey yok