Ben 20. Haftada oldum ayriyeten tıp bu durumda ikiye ayrılmış durumda kimi önce boğmaca olmayacak diyor tetanoz ve difteri olacak diyor kimi tam tersi diyor ve iki tane vurulması da garip bazı kaynaklar 27-36. Haftada vurulur hepsi birden bebeğin korunması için diyor yani doğum yapmış bu aşıyı olmuş anneler yazarsa güzel olur bilgilenelim bizde