Merhaba göğüslerim şiş, karnıma regl ağrısı gibi batmalar girip çıkıyor. Pcosum regl düzensiz en son 30 kasımda regl oldum. 30 aralıkta olmam gerekiyordu 29 aralıkta yumurtlama akıntısı gördüm tahminimce öyleydi. 30 aralıkta test yaptım negatif 3 gün sonra yaptım negatifti şuan 14. gün gecikme var 12.01.2026 da beta verdim <2,30 çıkmış yükselme ihtimali varmı? Geç döllenme olmuş olabilir mi