ayse_nur21 3aydır aralıksız gribim sanırım halsizlik kırıklık burun akıntısı öksürük bogaz aklına ne gelirse var haftaya dogumum var hala toparlanamadım antibiyotik yazdı doktorum bide doğal öksürük şurubu ama faydası oldu mu dersen hayır ama her bünye bir olmaz serum da taktırdım gece cok kötü olup gittiğimde oldu öyle aham şaham iyileşmedim ama bi tık toparladı bari diyebilirim