Canım güzel anneler ve anne adayları şuan 9 haftalık hamileyim doktor 12 hafta olunca gel demişti ama ben bu ayın 30u cuma günü mü gitsem tam 11+2 oluyorum yoksa 4 Şubat’ta mı gitsem o gün de tam 12 oluyorum. Ben geçen kadın doğum acile gitmiştim paylaşımlarım da var profilimde o zaman 5 gün önde çıkmıştı bebişim ama ben sata göre hesaplayıp gidicem tabi. Doktor ikili test vs yapıcam dedi 11+2 iken gitsem ikili test yapılabilir mi