biricikkkkkkeee Dün kontrole gittim 2 li tarama testimin sonucuna baktı doktor papp-a değerin düşük ecoprin başlayalım dedi korktum kızlar gebeliğinde ecoprin kullanan oldu mu hiç
Nurozi biricikkkkkkeee bende 32. Haftaya kadar kullandım. Damarımda çentik varmış bebeğe yeterli besin gitmiyor diye başlamıştı doktor. Şuan 36+2 yim
1ogrencianne biricikkkkkkeee evet kullanıyorum. Bebeği besleyen damarlardan birinde direnç gördü tedbir amaçlı verdi. Bebek güzel beslensin diye. İçilmeyince bebege giden kan akışı yavaşlıyormuş bebek beslenemiyormuş. 36. Haftaya kadar kullanacağım inşaAllah
orkidemm_ biricikkkkkkeee 150 mg kullanıyorum başından beri zararı yok aksine bebeği beslemek açısından faydası var
Nurozi 1ogrencianne yaa bana detaylıda 32. Haftaya kadar kullan dedi doktor bende 32 de bıraktım. 35+3 de doktora gittim 36 ya kadar kullancaktın dedi ☹️ inşallah bi sorun olmaz ya
Nurozi 1ogrencianne kendi doktorum 36 ya kadar kullancaktın dedi 😕 inşallah bişey olmaz cümlemiz sağlıkla kavuşalım ☺️
1ogrencianne Nurozi Allah’ın izniyle bi şey olmaz bebek kocaman olmuştur maşallah. Bi tanıdığımıza da bebek gelişmedi 7 hafta geride kalmış, beslenememiş dediler. Hiç dedikleri gibi olmadı sağlıklı sıhhatli doğdu maşallah hiç belli olmuyor 🤲🏻😊