12 haftalıkken doktorumuz erkeğe benzetiyorum demişti cinsiyetine ama gece rüyamda bi kızım olmuş daha doğrusu kimse demiyor da battaniyeleri fln pembe oradan anladım 😂 ve emziriyodum kucağıma alıyordum fln bu şekilde olup cinsiyeti doğru çıkan var mı ya da tamamen bilinç altı mı?