gulg6 ben ben ben ..
Hem de böbrek buyumesine ağrılara rağmen bir manyak gibi sağıma yani buyuyen böbreğim üzerine yatıp agrılar ile kalkıyorum . .
Sol tarafa yatsam da uykuya o sekilde dalamıyorum dalsam uyanıp sağ dönüyorum hamile yastıhı aldım en azından komple yanlarıma yatmayayum diye onun içinden cıkıp gece çiş için kalkmak cok zor oluyor ne yapsam etsem bilmiyorum ya