Herseydenbiktim lami_ye Ebe bana kantaron yağı önermişti ama kullanmamistim. Kendisinde baya işe yaramış öyle diyordu.
ayyserella lami_ye bio oil nemlendirici, çatlak önleyici bakım yağıı,,, çevremde kullananlar çok memnundu, ben de aldım 😊😊 kargoda henüz gelmedi, inşallah memnun kalırım:))
Herhangibibiri Doktoruma dün sordum kontrolde marka olmasına gerek yok önemli olan nemlenmesi herhangibi bir nemlendiricide olur yağda olur dedi
arilanki_ lami_ye bio oil ın kırmızı paketli olanı hamilelikte kullanıma uygun değil ancak sarı paketli olanı kullanıma uygun
ayyserella lami_ye sarı olanından aldım,, çevremdeki kullananların çatlağı olmamış, memnun kalmışlar diye aldım inşallah bende memnun kalırım 🌸
bebegimle_ben lami_ye bio oil cok iyi hic catlak olmuyor cevremde cok kulanan oldu nasipse bende alicam
ghostty lami_ye ben lierac hem serum hem jelini birlikte kullanıyorum. Gayet nemli tutuyor. 20. haftadayım memnunum🤗 kremlere vs başlarsanız çatlama en azından ilerlemez belki🙏🏻
powerpuffgirlss lami_ye lierac catlak jeli var hem onu hemde bio oil in catlak yagini kullaniyorum gece kullaniyorum sadece ikisini donusumlu olarak ise yariyor