Daha önce burada yazmıştım 31. haftamda rahim ağzı kısalması olmuştu doktor zorunlu yatış vermişti iki hafta kadar dayanabildik ve evde rahatsızlanıp apar topar geldik hastaneye ve şuan 33. haftam da iki santim açıklık olduğunu öğrendik doktor tekrar yatış verdi doğumun her an başlayabileceğini ve artık gelirse alırız dedi ama ben çok tedirginim aranızda bu tarz bir şey yaşayan var mı ne önerirsiniz şu an hastanede yatıyorum sormak istediğim bu tarz bir açıklık ile bebek maksimum ne kadar durabilir ya da durabilir mi?