psaahh göğüs hastalıklarına gittim bende serklajım var öksürük daha riskli olduğu için ilaç başladı 2 ayrı hava ve bir hap verdi onları kullanıyorum. Biraz daha iyiyim daha 2 gün oldu kullanalı fayda etti en azından kriz şeklinde gelmiyor daha seyrekleşti. Kar zarar durumu önemli sizin için kadın doğum doktorunuza sorarak ilerlemek daha iyi olur