Merhaba kızlar
Önerilerinize ve fikirlerinize ihtiyacım var.
1 kızım var ve şuanda 2.bebeğime hamileyim.
İlk hamileliğimde kızımın cinsiyeti için erkek denmişti ve sonrasında eşim babasının adını koymak istediğini söylemişti. Ben ne kadar çok istemesemde tamam demiştim. (İsim: Abdulselam) Velhasıl bebeğimiz kız oldu ve bu plan iptal oldu.
Ardından benden sonra ki eltim doğum yaptı ve erkek çocuğu oldu ismini Abdulselam koydu.
Şimdi 2.bebeğime hamileyim cinsiyeti daha belli değil ama eşim yine kız olursa ismi annesinin ismi olsun istiyor.
(isim: Latife)
Bu arada ilk kızımın adı Rines Mira.
Yani ikinci bebeğim kız olursa; ilk kızımın adı oldukça modern, ikinci kızımın Latife mi olacak?
Ben bu durumdan gerçekten çok sıkıldım. Daha çocuğun cinsiyeti belli olmadan strese girdim.
Eşimi nasıl ikna edebilirim lütfen bana yardımcı olun😔