senaninannesi_ mayıs sonu doğumum yaz bebeği olacağı için bol bol 3-6 ay ve 6-9 ay zıbın ve gece yatarken zıbın altına giydirmek için tek altlardan aldım. Birkaç tane 3-6 ay 6-9 ay takım aldım günlük ve bir yere giderken giydirmek için kısa kol, askılı kol üstler, uzun eşofman veya şortlar tercih ettim. Yenidoğan olarak sadece 2 takım ve 2 zıbın aldım. Yenidoğan olarak fazla bir şey almayacağım. Genellikle 3-6 6-9 ay tercih ettim. Sonra da bebeğin gelişimine göre alırım. Bebeğinizin anne karnındaki gelişimi de önemli bu konuda. Size ipucu verebilir aslında. Yeğenim 4.600 doğdu bu yüzden Yenidoğan grubundan hiçbir şey giymedi direkt 3-6 aya geçiş yaptılar boyu da uzundu. Eğer son haftalarda kilo boy fazlaysa çok fazla Yenidoğan giyemeyeceğini gösterir bence buna göre Yenidoğan alacaklarınızı en sona saklayabilirsiniz.