Kızlar merhaba,
8 haftalık hamileyim. Hiçbir şey yiyemiyorum, içemiyorum. Her kokudan tiksiniyorum, sürekli öğürüyorum (kusura bakmayın). Çubuk kraker dediler, ayran dediler, ayva dediler… Her şeyi denedim ama fayda etmedi. Prilam da içiyorum, o da işe yaramıyor.
Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Günler geçmiyor, sabah akşam yatak döşek evde ölü gibi dolaşıyorum. Lütfen yardım edin, bilgilerinizi ve tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
“Doktora gidin” falan demeyin 😅 Doktora gidiyorum zaten, serum alıp geri dönüyorum. Yapacak bir şey olmadığını söylüyor, o yüzden alternatif yollar arıyorum.