Kızlar yaklaşık bir aydır hastayım ve iki haftadır da aktif olarak öksürüyorum. Tam geçecek gibi olmuştu yeniden arttı. Bugün doktor kontrolüm vardı. Doktorum antibiyotik ve öksürük şurubu yazdı. Öksürük şurubunu internette araştırdığı da hamileler için önerilmeyen bir grupta olduğunu gördüm. Doktorum kullanabilirsin demişti ama ben kararsız kaldım. Ne yapsam bilemiyorum gerçekten.