seymaaca
Valla canım bende gebeliğin 9. Haftasından beri kusmaya başladım şuan 31+3 oldum hala devam ediyor bir ara prilam kullandım mide bulantısı için ama bırakınca yine aynı oldum zaten geçmedi yani bu haftalarda da oluyormuş heralde birkaç kişi daha aynı şeyi söylüyordu gayet normal bence çünkü doktoruma da danıştım ama sıkıntı olmadığını söyledi sabahları çok kötü oluyorum sadece ondan sonra rahatlıyorum çok şükür ama günde bir defa midemi boşaltmazsam gün boyu huzursuzum bünyede alışkanlık haline geldi benimki artık 😂🤭